Субота, 16.12.2017, 17:37
Вітаю Вас Гість | RSS



Лозичанська ЗОШ
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Відправити SMS

Каталог статей

Головна » Статті » Батькам

Звіт директора Лозичанської ЗОШ І-ІІ ступеня за 2016-2017 н.р.

ЗВІТ

директора школи за 2016-2017 н.р.

 

Як директор школи, у своїй діяльності протягом 2016-2017 н.р., я керувалась Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов'язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

1.Матеріально-технічна база навчального закладу:

Школа намагається створити умови для роботи і навчання,відремонтувати та довести до норм та вимог сьогодення навчальні кабінети, оснастити школу новим сучасним обладнанням.

Кожен рік виконуються капітальні та косметичні ремонти, є висновки державної санітарно – епідеміологічної служби про відповідність приміщень вимогам санітарних норм і правил, дозвіл пожежної частини, протоколи замірів опори ізоляції електромережі.

У приміщенні школи 12 кабінетів:

- української мови та літератури

- кабінет біології

- кабінет історії

- кабінет інформатики

- кабінет іноземної мови

- комбінована майстерня

- 4 кабінети для учнів початкової школи

Забезпеченість закладу меблями 100%. Більшість кабінетів і класних кімнат відповідає типовим перелікам та вимогам навчальних програм.

В школі є їдальня, бібліотека, спортивний майданчик.

1.Фінансово-господарська діяльність

Адміністрація школи разом із колективом вчителів та батьків постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її в робочому стані.

Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль школи поступово поповнюються новими сучасними стендами, активно проводиться робота з озеленення класних кімнат. Подвір'я школи завжди прибране, доглянуте. На території щороку висаджуються дерева, які протягом літа доглядають двірник школи та технічні працівники, своєчасно обрізаючи дерева, кущі. Огорожа завжди пофарбована, бордюри побілені. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, винесення і періодичне вивезення сміття з території школи.

2.Залучення додаткових джерел фінансування навчального закладу

та їх раціональне використання

за рахунок бюджету 2016-2017н.р.- виділено 2.300 грн. бюджетних коштів на ремонт школи.

за рахунок батьківських коштів 2016-2017н.р.

Дрібний ремонт під час навчального процесу-350 грн.

Ремонт насосної станції – 400грн.

Інвентар для прибирання -480 грн.

Деззасоби - 500грн

Електролампочки – 400грн.

Фарба та метеріали для ремонту школи –3 000грн.

Для підтримки позитивного іміджу школи необхідно вирішити ще декілька питань:

- з метою створення сприятливих умов перебування дітей у закладі під час навчального-виховного процесу вікна школи потребують повної заміни;

- школа потребує пожежної сигналізація і підключення її до пожежного пульту;

В 2017-2018н.р. планується зробити:

- капітальний ремонт спортивного майданчика.

Щороку проводиться косметичний ремонт, навчальних кабінетів та приміщень школи.

3.Кадрове забезпечення

Кадрова політика Лозичанської середньої загальноосвітньої школи будується з урахуванням підвищених професійних вимог до вчителя, що обумовлюється інтенсивністю оновлення, модернізацією всіх компонентів освітнього процесу на всіх ступенях системи освіти і набуває значної актуальності у зв’язку з переходом закладів освіти до нового змісту, структури та терміну навчання (12–річної школи).

Назріло питання формування педагогічних кадрів нового типу.

Таким чином, серед задач кадрової політики закладу можна визначити наступні:

- активізацію та якісне перетворення інноваційної здатності педагогічного персоналу;

- дбайливе ставлення до старшого покоління вчителів, підтримку їхньої професійної активності;

- добір вчителів повинен здійснюватись відповідно до розроблених кваліфікаційних вимог;

- впровадження в навчальний процес нових принципів і методів навчання.

На початок 2016–2017н.р. до роботи приступили 17 педпрацівників, що складає 100% від потреби. Всі вчителі мають відповідну фахову освіту.

Навчально-виховний процес 100% забезпечено фахівцями, які мають повну вищу та середню спеціальну педагогічну освіту і володіють державною мовою.

Підвищенню рівня професійної компетентності вчителів сприяє атестація педагогічних кадрів. Атестація педпрацівників проводиться за Типовим положенням про атестацію, відповідно до Законів України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту».

4.Атестація педагогічних працівників проводиться з метою:

- встановлення їх кваліфікаційної категорії відповідно до рівня ділової кваліфікації, стажу педагогічної роботи та результатів педагогічної діяльності;

- активізації їх професійної діяльності, стимулювання до професійного самовдосконалення, безперервної фахової освіти, підвищення рівня компетентності, майстерності та ефективності роботи.

Атестація здійснюється за планом. Під час проведення атестації не допускаються порушення щодо дотримання Положення про атестацію.

Закономірним у ході атестації педагогічних працівників є підвищення їх кваліфікації, що простежується протягом п’яти років.

Результати атестації педагогічних працівників

На сьогоднішній день колектив складається з 11 основних педагогів, 6 –х сумісників: 6 - вищої категорія , 5- першої категорії , 4- другої категорії , 2- спеціалістів .

Значна увага приділяється комп'ютерній грамотності вчителів. Крім курсової перепідготовки, для вдосконалення та підвищення своєї майстерності всі вчителі закладу мають можливість користуватись швидкісним Інтернетом, де отримують нові знання та навички з інформаційно-комп'ютерних технологій, вдосконалюють вміння створювати проекти.

Пріоритетними напрямами системи підвищення професійної компетентності педагогічних працівників є:

- формування ключових компетентностей

- моніторинг якості освітньої діяльності;

- самоосвітня діяльність педагога;

- залучення педагогічних кадрів до дослідної роботи.

Однією з форм підвищення кваліфікації є курсова перепідготовка, яка відбувається планово з урахуванням побажань педагогічних працівників щодо змісту, форм та методів проходження курсів.

Поряд з курсовою перепідготовкою широко застосовуються можливості самоосвітньої діяльності. Кожен педагог займається самоосвітою згідно з індивідуальним планом підвищення кваліфікації, який включає у себе опрацювання після курсового завдання. У системі методичної роботи є заходи, що сприяють підвищенню кваліфікації: конференції, семінари, консиліуми, педагогічні ради.

5.Рівень навчальних досягнень учнів

Рівень навчальних досягнень учнів: високий і достатній рівень мають учні 1- 4 кл – 59 %. Серед 5- 9 класів – 30 %. Похвальними листами нагороджено 2 учні.

Поряд з цим є проблеми: У початковій школі зменшилась кількість учнів високого , достатнього рівнів на 2 % у Натомість збільшилась кількість школярів, які мають середній рівень знань на 5%. У 5- 9 класах збільшилась кількість дітей, які мають початковий рівень на 1 % Причина – це недостатня індивідуальна робота з учнями « групи ризику» , з учнями, які мають початковий рівень знань.

Робота з обдарованими учнями. Я переконана, що саме педагоги школи повинні допомогти дітям знайти себе в житті. Адже неталановитих дітей не буває, кожен має свою іскринку. Тому більшість учителів керуються такими заповідями: поважай особистість дитини, відчуй радість від спілкування з нею, не образь дитину, дозволь учню досліджувати, винаходити, створювати. Протягом року робота з обдарованими учнями не покращилась. Про це свідчать результати Всеукраїнських учнівських олімпіад .8 учнів приймали участь в олімпіадах але ,на жаль прихових місць немає.

6.Організація харчування учнів у навчальному закладі:

З метою чіткої організації режиму дня, який відповідає віковим нормам учнів, збереження здоровя й попередження харчових та інфекційних захворювань, у школі організовано безкоштовне гаряче харчування учнів 1-4-х класів та дітей пільгових категорій, дітей батьків АТО (бюджетні кошти), а також платне для учнів 5-9 класів. Кухар їдальні намагається створити домашню затишну атмосферу під час своїх смачних обідів . Завдяки режимному калорійному харчуванню діти набирають нових сил та здоров’я. Всі учні 1–4 класів та бажаючі із 5-9 кл. охоплені гарячим харчуванням.

Суворо виконуються всі необхідні умови санітарного контролю за термінами й умовами зберігання та реалізації продуктів, дотримується питний режим.

Основна маса учнів харчується під час перерв після другого татретього уроків. Їдальня працює в основному до 14.30.

Столи накривають заспеціальним графіком. Учні перебувають у їдальні в супроводі чергових вчителів.

Дирекція ретельно слідкує за санітарним станом приміщень їдальні, різноманітністю страв, дотриманням циклічного меню, виконують усі вимоги санітарно – епідеміологічної служби. Меню вивішено на видному місці в обідній залі, у ньому зазначено найменування страв, вихід продуктів, їх ціна. Випадків порушень термінів реалізації продуктів не було. Усе обладнання харчоблоку знаходиться в робочому стані. Усі ємності й інвентар промарковані. Санітарний режим на харчоблоці не порушується.

7. Управлінська діяльність:

Управління школою здійснюється згідно з річним планом роботи, планом внутрішкільного контролю та календарних планів учителів-предметників і виховної роботи класних керівників. Така система планування, відпрацьована в школі й заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їхньої діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

У школі в наявності всі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. Із підключенням до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, головного управління освіти, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість учителям і адміністрації оперативно й мобільно використовувати достовірну інформацію, вчасно знайомитися з новими документами і навіть їх проектами.

Адміністрація використовує різноманітні форми контролю за станом навчально-виховного процесу, передусім такі традиційні, як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів і програм, перевірка класних журналів, щоденників поведінки тощо. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення в рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань і навчальних досягнень учнів, проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає певні управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів.

Ураховуючи сучасні реалії, стиль керівництва нашою школою є близьким до демократичного, оскільки більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримуються, повноваження делегуються. Директор школи в роботі з працівниками дотримується партнерського стилю керівництва. Проблеми спільно обговорюються, виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому реалізується.

Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а задля позитивного кінцевого результату. Завдяки такому стилю керівництва в школі залишається мінімум агресивності, наявне творче вирішення справ; переважають такі методи, як порада, особистий приклад, похвала; ставлення до людей шанобливе, вимогливість поєднується зі справедливістю, спілкування ввічливе, рідко з нотками наказування. Учителям надається більше самостійності, що відповідає їх кваліфікації і характеру роботи, створюються необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих директор має бачити насамперед особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей.

 

Категорія: Батькам | Додав: natal0839 (11.08.2017)
Переглядів: 42 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Погода



Пошук
Наші координати

30431 Хмельницька обл.
Шепетівський р-н
с. Лозичне
вул. Вишнева, 2
Тел. 3-11-85
E-mail: lozychne@ukr.net


Лозичанська ЗОШ © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz